Splošni pogoji in uporaba e-trgovine
Podjetje EKO GRUPA d. o. o. vam preko elektronske prodaje nudi aktualno ponudbo tehnično vrtnarske opreme, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur dnevno. Uporaba storitve je brezplačna.
V pričujočih “Splošnih pogojih poslovanja” so uporabljeni samostalniki moškega spola, ki so pomensko in smiselno uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za oba spola.
Uporabnik e-trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.
Letak – navodilo o obvezni izdaji in shranjevanju računa je na povezavi: VKLOPI RAZUM – ZAHTEVAJ RAČUN!
Cene izdelkov in dostave (poštnine) so v Evrih (EUR) z vključenim DDV.
Naročilo (pogodba) se sklepa v slovenskem jeziku. Cene veljajo na dan naročila.
Pridržujemo si pravico do spremembe cenika brez predhodne najave.
Naročilo (nakup):
Minimalni znesek naročila je 9,00 EUR.
Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah ipd. se ni potrebno predhodno registrati.
Izbrati je potrebno kategorijo oz. podkategorijo izdelkov; izdelke je možno poiskati s pomočjo iskalnika. S klikom na želen izdelek se odpre podstran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka.
Za sklenitev pogodbe / oddaje naročila je potrebno izvesti sledeče postopke, ki opisujejo tudi tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila.
Pri odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb DODAJ V KOŠARICO.
Ko je izbor v spletni trgovini zaključen, je potrebno izbrati gumb KOŠARICA, kjer se zaključi nakup v dveh korakih:
1/2 – Košarica
V košarici potrošnik zbira izdelke za nakup, dodaja/odvzema količine posamičnih izdelkov ali briše izdelke v celoti, po lastni želji.
Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino in dodaja nakupe ali trgovino zapusti brez zaključenega nakupa
Po zaključenih izborih potrošnik nadaljuje na naslednji korak s klikom na gumb “ZAKLJUČI NAROČILO”.
2/3 – Plačilo
V koraku plačilo mora potrošnik vpisati osebne podatke za nakup in dostavo, po potrebi je možna vrnitev v Košarico in spremeniti nakup.
Naš pogodben partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si EKO GRUPA d. o. o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
V koraku plačilo potrošnik izbere način plačila (bančna transakcija, plačilo po povzetju, plačilo s pomočjo PayPal-a).
S potrditvijo izbora, da se potrošnik strinja s plačilom in splošnimi pogoji, in klikom na gumb “ODDAJ NAROČILO” je naročilo oddano.
Naročilo je oddano
Potrošniku se odpre okno s Povzetkom naročila z zaporedno številko in vsemi relevantnimi podatki. Hkrati se enak povzetek posreduje na potrošnikov e-naslov, ki je bil vpisan v koraku “PODATKI”.
Če potrošnik sporočila ne bi prejel v nekaj urah to sporoči na + 386 (0) 59 210 260 ali na info@rastlinca.si.
Potrošnik se lahko vrne na osnovno stran rastlinca.si ali zapusti spletno stran.
Jezik v katerem se sklene naročilo / pogodba je slovenščina.
Zavrnitev naročila:
- EKO GRUPA d. o. o. lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
- Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.
Plačilni pogoji:
Naročeno blago potrošnik po prejemu “povzetka naročila” plača:
- bančna transakcija, ki se izvede na TRR podjetja (bančno nakazilo). Naročilo bo izvedeno po prejemu plačila na TRR podjetja. Za hitrejšo obdelavo lahko potrošnik posreduje kopijo izvršenega plačila na e-naslov.
- plačilo po povzetju (gotovinsko plačilo dostavni službi); ob plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna stroške vplačila glede na vrednost odkupnine (vrednost odkupnine je opredeljena pri točki “Cena dostave”).
Prevzem in dostava:
Prevzem blaga je možen tudi na sedežu podjetja, vsak dan delovni dan, ob pravočasni predhodni najavi na telefonsko številko podjetja ali e-naslov, ali pa se blago dostavi na drugo vnaprej dogovorjeno mesto.
Cena dostave za dostavo s Pošto Slovenije
- Cena dostave je 4,00 EUR.
- Ob plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna stroške vplačila glede na vrednost odkupnine:
- pri znesku odkupnine do 96,00 EUR znaša provizija 0,96 EUR
- pri znesku odkupnine od 96,01 EUR do 501,00 EUR znaša provizija 1% zneska odkupnine
- pri znesku odkupnine nad 501,00 EUR znaša provizija 5,01 EUR
Pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo. Pošiljka je poslana preko Pošte Slovenije, kar pomeni, da vam le-to dostavi lokalni poštar. V primeru, da ste doma vam poštar pri izdaji paketa zaračuna odkupnino.
V primeru, da vas ni doma, poštar v poštnem nabiralniku pusti obvestilo, s katerim na vaši najbližji poštni poslovalnici prevzamete in plačate paket. - Po plačilu se naročeno blago dostavi kupcu skladno s pravili in ceno dostave.
Odstop od pogodbe
Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek/ke za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), ki naroči izdelke v spletni trgovini Rastlinca (www.rastlinca.si), ima nepreklicno pravico, v roku 14 dni od prejema izdelka, do odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba v sporočilo podjetju navesti razlog za svojo odločitev.
Potrošnik to lahko stori z nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe v pisni ali elektronski obliki ali z izpolnitvijo obrazca.
Odstop od pogodbe potrošnik posreduje na e-naslov prodajalca: info@rastlinca.si ali osebno na naslovu sedeža podjetja Tržeška cesta 65, 2000 Maribor .
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik ima v skladu s 1. odstavkom 43/č člena ZVPot pravico, da prejeto blago vrne v roku 14 dni po sporočilu iz 1. odstavka 43/č člena ZVPot oz. po sporočilu o odstopu od pogodbe.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.
V nasprotnem potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga v skladu z 8. odstavkom 43/d čl. ZVPot, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik pa je v primeru odstopa od pogodbe dolžan nositi stroške pošiljanja, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Blago mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen mora biti originalni račun. Možnost vračila ne velja, če le-ta ni pakirana v originalni embalaži.
Pošiljke z odkupnino ne bodo sprejete!
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na transakcijski račun.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Ob vračilu mora potrošnik pošiljki priložiti originalen račun in izpolnjen “OBRAZEC za ODSTOP OD POGODBE / NAROČILA rastlnca.si” vračila tudi svoj transakcijski račun.
Blago mora potrošnik vrniti najkasneje v 14 dneh po posredovanem odstopu od pogodbe na naslov EKO GRUPA d. o. o., Tržaška cesta 65, 2000 Maribor, Slovenija.
Pravica do odstopa od pogodbe ne pripada potrošnikom za izdelke prilagojene ali izdelane po posebnih željah.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.
Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine.
Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.
V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Reklamacije in vračila
Potrošnik lahko v primeru, da je prejel napačno vrsto blaga v primerjavi z naročenim ali poškodovano blago, le-to reklamira tako, da pošlje izpolnjen Obrazec za reklamacijo rastlinca.si, skupaj s kopijo originalnega računa, na naslov podjetja.
V primeru reklamacije, lahko potrošnik, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Blago, ki je vrnjeno, mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen mora biti originalni račun.
Možnost vračila ne velja, če le-ta ni pakirana v originalni embalaži.
Pošiljke z odkupnino ne bodo sprejete!
Stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih po prevzemu (25 b člen ZVPot).
Stvarna napaka se smatra;
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, ko je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Uveljavljanje stvarne napake se izvaja tako, da kupec o stvarni napaki obvesti rastlinca.si na znane kontakte v zakonsko določenem roku, posreduje Obrazec stvarna napaka in hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Nesoglasja in spori
Rastlinca.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Rastlinca.si zagotavlja učinkovit sistem obravnavanja pritožb po najboljših močeh.
V primerih težav, vprašanj, reklamacij ipd. so prodajalci ali drugo usposobljeno osebje na voljo na telefonski + 386 (0) 59 210 260 ali na info@rastlinca.si vsak delavnik med 10. in 18. uro.
Pritožba ali reklamacija se upošteva, ko je oddana v pisni obliki osebno ali na elektronski naslov. Postopek obravnave je zaupen.
Rastlinca.si se zaveda nesorazmernosti med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja potrošniških sporov, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Garancija in servis:
Podjetje EKO GRUPA d. o. o. jamči za kakovost blaga z garancijo proizvajalca blaga.
Osnovni pogoji za uveljavitev garancije:
- predložitev računa ob uveljavljanju garancije.
- Praviloma velja garancija eno leto, razen za potrošni material kjer pa garancija ne velja.
- V primeru tovarniških okvar v garancijskem roku se le-te na servisu odpravijo brezplačno.
Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela …) garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.
Za izgubljene podatke ne odgovarjamo.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali
odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Varnost osebnih podatkov:
Podjetje EKO GRUPA d. o. o. se zavezuje k trajnemu varovanju uporabnikovih osebnih podatkov. Uporabljeni bodo le za potrebe podjetja pri pošiljanju blaga in za ostalo potrebno komunikacijo.
Vsebina strani:
Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ne dajemo garancije točnost informacij, prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih trgovine. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo vedno dejanskega stanja kot so barve, dodatna oprema…
Obvestila [promocijska sporočila]:
Ne pošiljamo SPAM sporočil!